joi, 27 martie 2008

Suntem pe drumul cel bun :D

Inca suntem in faza de pregatire. Stiu, da, e cam tarziu, dar din nefericire am intampinat unele dificultati in ceea ce priveste gasirea celui din urma membru ( a nu se uita ca cei din urma vor fi cei dintai). Daca pana acum ni s-a parut greu acest lucru, nici nu vreau sa ma gandesc la momentul in care vom trebui sa ne sintetizam toate ideile. De ce zic greu?..din simplul motiv ca in perioada liceului trebuia sa scriem comentarii stufoase si imbacsite cu detalii nesemnificative .. si la facultate, placa se schimba, taiem tot, sintezim..nu? pentru a fi cat mai clari si mai concisi! Si iar aduc o lauda sinstemului de invatamant ROMANESC :).
Ceea ce nu mi s-a parut de justificat..atitudinea colegilor pe care i-am invitat sa faca parte din echipa noastra si pur si simplu au refuzat din diverse motive (mai mult sau mai putin intemeiate). Ideea de baza si care, daca nu indraznesc prea mult, idea pe care o vreau sa o condemn: mei, fratilor, in viata nu ajungi mereu sa faci ceea ce-ti place (si ma refer la faptul ca multi s-au speriat de aceasta campanie de advertising pentru cresterea increderii in Politia Romana ). In viata trebuie sa ajungi sa iti placa ceea ce faci! In activitatea ta marketer poate ca vei ajunge sa vinzi produse in care nu crezi, dar trebuie sa reusesti sa crezi in ele..pentru a fi bun in domeniul tau. It’s only a piece of advice, you are the one who chooses if it’s good for you or not!
Gata cu filosofia si sa ne apucam de treaba, noroc sau mai bine zis din fericire ca ne-a ramas speranta in noi, in fortele proprii (nu de alta, dar bate la usa licenta..si drumul pina la ea e ticsit cu proiecte, lucrari si tot felul de evaluari...mai avem de terminat si o facultate). So, here we go!!

Un comentariu:

Carina spunea...

Cand am participat prima data la Olimpiade am fost si eu surprinsa de comoditatea unora dintre colegi. Invocau tot felul de motive pentru a nu participa. Apoi, cand au vazut ca se pot obtine rezultate au inceput sa se intereseze de concurs...