luni, 31 martie 2008

Get a job!!

Salutare tuturor!
Se vorbeste despre blog-uri de multa vreme si cam tot de atunci sunt si mare fan al celor care isi rup din timpul liber pentru a-si impartasi cu ceilalti intamplarile de peste zi sau vreo idee geniala ce si-a facut loc printre hartii, situatii, cafele, tigari, sefi nervosi si secretare fara chef de viata.Nu stiu cat de genial este ceea ce urmeaza sa va spun dar ma aflu intr-una din acele nopti in care nu pot dormi din cauza proiectelor si prezentarilor ce trebuie facute pentru a doua zi. Cine ma cunoaste mai bine, stie ca nu sunt genul care se streseaza din orice; dar avand in vedere faptul ca in ultima perioada m-am ocupat mai mult de job si am cam legat scoala de gard, e normal ca macar in ceasul al 12-lea cand licenta bate la usa sa se mai incline balanta si in favoarea scolii. Daca tot am facut referire la cei ce ma cunosc, am sa incerc sa ma descriu putin pentru cei ce nu au avut inca ghinionul de a ma cunoaste, nu de alta dar sa stie si ei cine-i ala care abereaza pe blog la ore suspecte. Asadar, ma numesc Eduard, pentru prieteni Edy. Sunt din Iasi, actualmente student la FEAA, specializarea Marketing. De la frumoasa varsta de 17 ani mi-am ales drumul acesta, cand mi-am luat primul job in vanzari. Lucrurile au mai evoluat de atunci, in bine fireste, pana cand am avut prima sesiune in anul I. De atunci ma tot chinui sa demonstrez tuturor ca teoria e importanta, dar daca nu o pui in practica din timp, pe langa faptul ca se uita, iti pierzi si din credibilitate. De cate ori nu am auzit spunandu-se "Fac degeaba facultate, dar pe mine cine ma angajeaza?". FALS. Faci facultate ca sa te specializezi si sa obtii notiuni teoretice in ceva ce tu crezi ca esti bun si iti place. Dar daca vrei ca dupa ce termini sa fii luat in serios si sa nu ai probleme cu angajatorii, simplu: GET A JOB! mai bine te chinui sa-ti gasesti ceva pe domeniul tau inca din timpul scolii, decat sa fii unul din zecile de mii de absolventi demoralizati si cu ura pe sistemul romanesc. Schimbarea ar trebui sa plece de la noi!Totusi, mai bun decat un job, este sa ai propria afacere, nu-i asa?bNormal, atat ca, de ce sa risti sa faci "scoala" pe banii tai? Intra la o facultate de profil, specializeaza-te, lucreaza in timpul facultatii, poate si un an doi dupa. In perioada asta vei acumula experienta si te vei intalni cu situatii diverse, care iti vor folosi ulterior. Mai apoi, te vei gandi daca iti pastrezi job-ul deja foarte bine platit, sau te apuci de propria-ti afacere, folosindu-te de contactele deja create si de ce nu, chiar colaborand cu firma in care deja ai lucrat.nM-am incins prea tare cred, si poate nu era cazul ca...de-abia ne-am cunoscut.nAs vrea sa mai adaug cateva lucruri despre Olimpiadele Comunicarii. Salut aceasta idee si o gasesc ca fiind o modalitate foarte buna de a-ti gasi job-ul despre care vorbeam mai sus.nIn concluzie, participand la acest...interviu la scara nationala, voi da tot ce am mai bun, ca sa ajung sa lucrez cu cei mai buni!nPe curand si,...nu uitati: Va place sau nu de ei, Fivies like to play!

2 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Vlad spunea...

Frumos scris Edy. Didn't know you have it in you. Ce sa zic...teoria ca teoria dar practica te omoara.Eu sunt student la Poli iar orice fel de job pe timpul facultatii rasuna greu de tot la situatia scolara care poate sa stagneze din cauza absentelor multiple. Nu toata lumea are libertatea sa faca ce ii place si mai ales timpul necesar. Nu stiu exact ce sunt "Olimpiadele Comunicarii" dar astept ceva mai explicit de la tine. Salutare.VLAD