marți, 8 aprilie 2008

O zi cu soare...:)

Da, asa e..intr-adevar o zi cu soare si la propriu si la figurat. Ma cam saturasem de atatea ploi si frig. Sincer, putea sa fie oricum ziua de astazi ca nu ma interesa! sunt fericita si asta se observa foarte usor de pe chipul meu (sunt toata numai un zambet :)))! De ce sunt fericita? pai am trecut in FINALA!!!!!! :) Yuppiiy!!!! aseara, pe tren, in drum spre Iasi, ma suna Luciana si tipa in telefon: am trecuuuutttt....!!!! sincer, cred ca pe moment nu am realizat.. ca am raspuns...aaa...da? ok! si atat:)))))))) apoi...nu mi venea sa cred...si voiam sa strig de fericire, dar eram in tren...totusi:)))) apoi au urmat telefoane de felicitari..si tot asa. Azi m-am trezit pe la 9...destul de devreme, avand in vedere ca nu prea am dormit in ultima saptamana si oboseala s-a acumulat exact inainte de prezentare. Apropo' de prezentare. A fost super ok! nu credeam ca juriul e asa de misto, de dinamic si de flexibil. Ne-au lasat sa ne zicem ideile (chiar am avut idei..:D), sa explicam, sa ne exprimam liber. Acum, daca stau sa mi aduc aminte, inainte sa intram sa prezentam, pe la 13 si ceva, aveam niste emotii...mamma mia.. si am inceput sa facem putina caterinca, sa fim cica mai relaxati, dar de unde:))) se vedea pe fetele noastre ca fierbe sangele in noi:P. As povesti mai multe, dar timpul ma preseaza: facultate, licenta, proiecte, prezentari.. vai nici nu ma gandesc ce ma asteapta! deocamdata traiesc emotia unui finalist la OC si astept cu nerabdare conferintele, briefing-ul si clientul pentru care vom concepe campania...:D Have a nice day! si Felicitari tuturor finalistilor! bafta in continuare!:)

Niciun comentariu: