marți, 8 aprilie 2008

Si a mai trecut o etapa :)

E putin trecut de ora 11; de abia m-am trezit, am facut un dus, mi-am baut cafeluta si acum "rasfoiesc" blogurile :). Sunt fericita! Sunt extrem de fericita ca am reusit sa trecem de preselectie. Aveam oricum speranta in noi: campanie buna, idei super oke. Stiam ca vom reusi, aici nu a fost nici o indoiala.
Mi-a placut foarte mult atmosfera de la preselectii, aici ma refer la colegii de echipa, celelalte echipe, Marius Balaci, dar mai ales la minunatul nostru juriu. Toata lumea in jur era agitata, atmosfera era "incinsa", se faceau repetitii pe ultima suta de metri. Cred ca am fumat pe putin un pachet de tigari cat am stat pe balcon:)) cand ne-a venit randul, aveam impresia ca nu mai am voce...but everything turned out to be just fine!!
Juriul a fost super oke:) Desi eram stresati, ne-au ajutat sa fim noi insine, sa ne relaxam, sa ne exprimam liber ideile. Sunt multumita:).
Dar adevarata provocare incepe de abia acum! trebuie sa dovedim de ce suntem in stare :)
Felicitari echipelor care au ajuns in finala, le doresc mult spor, multa bafta! sa fiti productivi:))
Remember: Fivies really like to play ;)

Niciun comentariu: