marți, 8 aprilie 2008

Si a mai trecut o etapa :)

E putin trecut de ora 11; de abia m-am trezit, am facut un dus, mi-am baut cafeluta si acum "rasfoiesc" blogurile :). Sunt fericita! Sunt extrem de fericita ca am reusit sa trecem de preselectie. Aveam oricum speranta in noi: campanie buna, idei super oke. Stiam ca vom reusi, aici nu a fost nici o indoiala.
Mi-a placut foarte mult atmosfera de la preselectii, aici ma refer la colegii de echipa, celelalte echipe, Marius Balaci, dar mai ales la minunatul nostru juriu. Toata lumea in jur era agitata, atmosfera era "incinsa", se faceau repetitii pe ultima suta de metri. Cred ca am fumat pe putin un pachet de tigari cat am stat pe balcon:)) cand ne-a venit randul, aveam impresia ca nu mai am voce...but everything turned out to be just fine!!
Juriul a fost super oke:) Desi eram stresati, ne-au ajutat sa fim noi insine, sa ne relaxam, sa ne exprimam liber ideile. Sunt multumita:).
Dar adevarata provocare incepe de abia acum! trebuie sa dovedim de ce suntem in stare :)
Felicitari echipelor care au ajuns in finala, le doresc mult spor, multa bafta! sa fiti productivi:))
Remember: Fivies really like to play ;)

sâmbătă, 5 aprilie 2008

Blog personal No 2:))

Am urmat exemplul lui Eduard si mi-am rupt din timp pentru a posta niste articole pe blogul personal. Astept impresii :)

vineri, 4 aprilie 2008

Fivies! In echipa completa :)












Iata si cateva imagini cu noi...discutam despre prezentarea de luni:)

Lucky No 5!!


Intr-un articol precedent va precizam faptul ca nu am gasit ultimul membru. Intre timp am avut norocul sa-l intalnim :). Am sa va spun doar ca il cheama Stefan, iar porecla i-a ramas Lucky No 5. Va las pe voi sa va dati cu parerea din poza acestuia:)).

joi, 3 aprilie 2008

Insă tu nu m-ai vazut!



Dacă tot vine, cu paşi repezi primavara şi odată cu ea vremea bună...poate ar trebui să vă rapiţi 4 minute din timpul vostru preţios şi să vă uitaţi la acest clip.
Şi ei sunt oameni ca şi noi!
Că tot suntem la Olimpiadele Comunicarii :D era perfect dacă la final mai scria "Campanie susţinută de Poliţia Română!"

miercuri, 2 aprilie 2008

Petroliştii îşi rafinează imaginea!

Dacă tot suntem la Olimpiadele comunicării şi mai ales la proba de Advertising navigând pe internet am dat peste un articol interesant din acest punct de vedere.
"Liderii industriei petroliere autohtone mizează pe strategii de promovare diferite, dar ţintesc acelaşi obiectiv: îmbunătăţirea imaginii corporaţiei în ochii publicului. Până în anul 2010, Petrom are printre obiectivele strategice atingerea unui nivel al vânzărilor de carburanţi de trei milioane de litri pe staţie, o cotă de piaţă de 35% şi construirea a 250 de benzinării din seria nouă, PetromV.
Faptul că Petrom are planuri ambiţioase este demonstrat şi de schimbarea recentă a partenerilor responsabili de promovarea comercială a companiei. La începutul acestui an, în urma unei licitaţii, compania a ales agenţiile Optimedia, pentru strategia, planificarea şi cumpărarea de media, şi Leo Burnett România, pentru strategia de comunicare şi campaniile de tip ATL (above the line), ca şi pentru campaniile de imagine şi cele de produs. Cel mai probabil, rezultatele acestor mutări vor fi vizibile începând cu luna aprilie, când urmează să fie lansată o nouă campanie de imagine. Alături de promovarea corporaţiei şi a produselor, Petrom a dezvoltat, anul trecut, o platformă de responsabilitate socială, „Respect pentru viitor“, pe care a construit două proiecte: „Parcurile Viitorului“ şi „Resurse pentru viitor“, pentru care a prevăzut, în 2007-2008, un buget de 10 milioane de euro.
Astfel, compania a cheltuit peste 4,2 milioane de euro în proiecte CSR şi 3,1 milioane de euro în donaţii şi sponsorizări pentru domenii precum educaţia, cultura, sportul şi sănătatea. „Resurse pentru Viitor“, proiect dezvoltat de grupul Ogilvy, a inclus o campanie de comunicare internă, adresată angajaţilor, şi una externă ce urmăreşte conştientizarea publicului larg asupra necesităţii folosirii în mod responsabil a resurselor. Mesajul este transmis prin intermediul unui clip publicitar, denumit „Andrei“, construit simplu, ca o paralelă între prezent şi viitor. Creatorii spotului au încercat să păstreze surpriza până la final, astfel încât, pe parcurs, nimic să nu dea impresia că acţiunea are loc peste 40 de ani. „A fost o provocare, pentru că ţineam să fim credibili şi nu să distragem atenţia de la mesaj şi de la poveste“, spune Cristi Diţă, art director la Ogilvy. Potrivit companiei, proiectul a stârnit reacţii pozitive atât în rândul partenerilor corporaţiei, cât şi al consumatorilor. „Primim mesaje de la oameni care ne spun că este pentru prima dată când un spot i-a pus pe gânduri şi că au început să vadă cu alţi ochi gesturi care treceau neobservate până acum: un robinet deschis prea mult timp, un bec uitat aprins. Aceste reacţii spontane şi sincere arată că oamenii se gândesc deja să-şi schimbe atitudinea“, spune Mona Nicolici, CSR communication manager la Petrom. Pentru companie a fost important ca schimbarea atitudinii să pornească din interior. De aceea, campania de conştientizare a debutat mai întâi intern şi a inclus mai multe instrumente de comunicare prin care se încurajează grija angajaţilor faţă de resurse.
Dacă campania a fost gândită cum trebuie, vom afla peste vreo două, trei luni oricum: "ZARURILE AU FOST ARUNCATE" vorba unui celebru învingător.

Zilele Carierei la IASI

Ca tot vorbeam data trecuta de job-uri si de ore suspecte, iata-ma la ora 3 AM, incercand sa va informez asupra unui eveniment de mare importanta pentru toti studentii, ce va avea loc la Iasi. Ma refer desigur la cea de-a 12-a editie a Zilelor Carierei. Asa cum ne-au obisnuit deja an de an, colegii nostri din Aiesec Iasi nu s-au lasat mai prejos nici anul acesta si au pregatit cu mare fast o noua editie a celui mai tare targ de job-uri din Moldova. Nu vreau sa va dau prea multe detalii, desi ca fost Aiesec-er as putea, pentru ca vreau sa mergeti in perioada 4-5 aprilie la Casa de Cultura a Studentilor si sa vedeti cu ochii vostri despre ce e vorba.
Personal consider ca este o oportunitate pentru orice tanar cu potential, sa arate de ce e in stare, sa vada ce-l asteapta dupa ce termina facultatea, sa discute cu angajatori de top si, de ce nu, sa fie chiar angajat.
Un eveniment similar a avut loc saptamana trecuta la Bucuresti, organizat de prietenii nostri de la
http://www.hipo.ro/, dar revenind la subiectul initial, orice tanar student dornic de afirmare, poate obtine mai multe informatii sau chiar sa lase un cv la http://www.zciasi.ro/
Cam atat pentru seara asta, va urez tuturor multa bafta si tineti minte:
"Tinerii valorosi se adjudeca din timp!"